Pages

About Me

Fotoğrafım
Benimadımfarklı .
Antalya, Türkiye
14 yaşında olmam hiçbir şeye engel değil . Tabi ki bazı şeyler istisna lakin , düşüncelere ne yaş ne de insanlar engel olabilir . Bende engel olamadığım düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum . Umarım düşünmenize yardımcı olur .
Profilimin tamamını görüntüle

Hangisi daha başarılı sizce ?

MinelnurKapdan |. Blogger tarafından desteklenmektedir.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

İzleyiciler

9 Eylül 2010 Perşembe

" Nerde o eski bayramlaaar .. " denilen bayramlar . Cidden nerdesiniz ?

Eskilerin dilinde her bayram bir tümcedir . " Nerde o eski bayramlar ? " Merak ediyorum gerçekten o eski bayramları . Onları unutulmaz , vazgeçilmez yapan anıları . Görmek , yaşamak istiyorum o bayramları . İlle eski olsun diye ısrar etmiyorum , sadece normal , sıradan bir "bayram"da yeterli olur bana . Günümüzün ve şehrimizin getirdiği şartlar doğrusunda bayram havasını hiç mi hiç hissedemiyorum . 
    Bazı televizyon programlarından gördüğüm ve eskilerden duyduğum kadarıyla erken kalkılırmış sabahları . Şimdiyse , örneğin bu sabah , gözümü açıp günün doğduğunu farkettim ve saate bakmak için telefonuma uzandığımda 32 tane bayram mesajıyla karşılaştım . Ancak o zaman dank etti bayram olduğu . Büyük bir heyecanla kalkıp , elimi yüzümü yıkayıp , saçlarımı tarayıp , yeni kıyafetlerimi giyip koşaş koşa aile büyüklerinin elini öpmeye .. Gitmedim tabiki . Ne yaptım ? " Daha erkenmiş . " diyip rüyama kaldığım yerden devam ettim . :) 
    Kardeşim ve arkadaşları çaldı kapımızı zaten bir tek . Tüm şekerler ve çikolatalar bize kaldı işte bu iyi bir yanı kimselerin gelmemesinin . :) Çıkıp dolaştık biraz , alışveriş merkezleriyle bayramlaştık , ellerini öptük ( para harcadık ) , ve bunun karşılığında da bize şeker ikram ettiler ( para verdiğimiz ürünleri aldık sadece -.- ) ve şimdi tekrar evimdeyim .
     Uzun süredir elime almadığımı farkettiğim , başucumda beni bekleyen kitabıma döneceğim artık . Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı zamanı ..

4 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

Blogun hayırlı olsun bitanem...bayıldım.İfadelerinin devamını diliyorum.

Benimadımfarklı . dedi ki...

Teşekkürler annecim . :)

sakine dedi ki...

Bunları yazan bizim küçük Minelnur'umuz mu?İnanamıyorum.

Benimadımfarklı . dedi ki...

:) Teşekkürler teyzem .