Pages

About Me

Fotoğrafım
Benimadımfarklı .
Antalya, Türkiye
14 yaşında olmam hiçbir şeye engel değil . Tabi ki bazı şeyler istisna lakin , düşüncelere ne yaş ne de insanlar engel olabilir . Bende engel olamadığım düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum . Umarım düşünmenize yardımcı olur .
Profilimin tamamını görüntüle

Hangisi daha başarılı sizce ?

MinelnurKapdan |. Blogger tarafından desteklenmektedir.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

İzleyiciler

8 Eylül 2010 Çarşamba

Asla asla dememek gerektiğini anlıyor insan .


İlkokuldan beri hayatımda çok önemli bir yer " okumak " . Oldukça da seçici oluyorum malesef . Ya severek okurum yada hiç okuyamam . Belkide o yüzdendir ki hiçbir kitabı bitirdikten sonra " Kötüydü . " diyemem . Neyse konuyu çok çarpıtmamalıyım . Çok öncelerden beri Harry Potter'a karşı bir soğukluk duyardım . Çünkü o herkese göre " çocuk " işiydi . Okumadım da izlemedim de. Ama yaz tatilinin getirdiği can sıkıntısıyla ve arkadaşlarımın ısrarı üzerine okumaya başladım . Ve şimdi dördüncü kitabını büyük bir merakla okuyorum . Ama yinede ağırdan alıyorum , sanırım bitmesini istemiyorum bundan kaynaklanıyor .

0 yorum: