Pages

About Me

Fotoğrafım
Benimadımfarklı .
Antalya, Türkiye
14 yaşında olmam hiçbir şeye engel değil . Tabi ki bazı şeyler istisna lakin , düşüncelere ne yaş ne de insanlar engel olabilir . Bende engel olamadığım düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum . Umarım düşünmenize yardımcı olur .
Profilimin tamamını görüntüle

Hangisi daha başarılı sizce ?

MinelnurKapdan |. Blogger tarafından desteklenmektedir.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

İzleyiciler

8 Eylül 2010 Çarşamba

Çok abartıldılar .


Evet . Tüm Dünya'da ses getirmiş olabilirler ama doğrusu benim zihnimde o kadar da yankılanmadılar . Çok ilgi topladı . Tabiki güzel , hayal gücünün sınırları zorlanmış bir seri fakat bu kitaplardan daha çok ilgili hakeden ve o ilgiyi göremeyen çok daha fazla kitap var . Kitapların perdeye aktarıldığı filmdeki oyuncu kadrosundan kaynaklanan popülerliğin özellikle 10-18 yaş arasındaki gençlerin üzerinde büyük etkisi olduğu bir gerçek . Ama sonuç olarak , abartıldığı kadar sevmedim , sevemedim ben bu kitapları . Sadece S. Meyer daha önce başka yazarların seçmediği bir konuyu seçerek dikkat çekti o kadar .

0 yorum: